UAPR isi extinde, cu sustinerea agentiilor, demersul de adoptare a best practices legate de pitch si de comisionul de pitch

Nota: comunicat emis pe 8 ian. 2010.

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania isi continua activitatea de promovare a bunelor practici in cadrul proceselor de pitch prin recenta incheiere cu agentiile membre a unui PROTOCOL de sustinere si implementare a Ghidului oficial de organizare a pitch-urilor lansat in urma cu cateva luni.

Daca Ghidul este un instrument menit sa imbunatateasca relatia client-agentie, respectiv sa creasca corectitudinea si transparenta proceselor de pitch, Protocolul - elaborat de UAPR si semnat de majoritatea agentiilor membre - reprezinta un document de completare si consolidare a Ghidului. El functioneaza ca un angajament de bune practici prin care cele 27 de agentii care au aderat convin sa isi insuseasca, sa urmeze si sa promoveze prevederile si recomandarile Ghidului de pitch, cum ar fi existenta a maxim 6 agentii pe lista de inceput si a 3-4 pe short list, livrarea unui brief clar, a unor criterii precise de evaluare sau stabilirea unui desfasurator temporal si a unor sesiuni de debriefing; de asemenea, sa anunte conducerea UAPR de fiecare data cand sunt invitate la un pitch care incalca aceste recomandari si sa propuna clientilor incheierea unui acord de confidentialitate mai ales in cazurile in care se pune problema protejarii drepturilor de autor".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related