The Secret Service a realizat campania "Vanatoarea de monstri" pentru ECOTIC

Brief de la clientul ECOTIC: colectare deseuri de echipamente electrice si electronice precum si educarea intru reciclare a elevilor din 92 de scoli din Romania.

Solutie de la The Secret Service: "Vanatoarea de monstri" - un mecanism de colectare integrat intr-o campanie de comunicare cu aspect comercial, sexy pentru pusti, fara derapaje educative demagogice de genul: "copii, nu e bine sa…". O poveste in scrierea careia sunt implicati insisi elevii.

Plecand de la ideea generala promovata de ECOTIC, cum ca deseurile electrice nereciclate se transforma in timp in monstri periculosi care atenteaza la sanatatea si integritatea oamenilor, am initiat "Vanatoarea de monstri". Am pus pret pe capul lor linii home cinema, credit pentru mobil si laptopuri si am dat sfoara in scoli ca oricine preda un harb pastrat cu incapatanare de familie, vecini sau prieteni primeste la schimb un cod unic de inscriere pe VanatoareaDeMonstri.ro, platforma online interactiva care gazduieste concursuri, informatii despre cum se nasc monstrii, influenta pe care o au asupra mediului inconjurator si cum pot fi prevenite astfel de evenimente nefericite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related