[Ura in vremea bulelor] Mihai Ene: Oamenii se bucura atunci cand brandurile coboara "in mizerie" printre ei si simpatizeaza cu suferinta lor

[Ura in vremea bulelor] Mihai Ene: Oamenii se bucura atunci cand brandurile coboara "in mizerie" printre ei si simpatizeaza cu suferinta lor

Dar astfel de coborari printre oameni trebuie sa fie credibile, spune Mihai Ene, autodeclarat parerolog si creative director | co-founder THE SECRET SERVICE.  Asa ca e de munca pentru a dobandi statututul de "unul de-al nostru".

Bineinteles, toti plecam de la premisa ca si tolerantii si intolerantii (asa se imparte lumea, mai nou, si desi par categorii clar distincte, granita dintre ele fluctueaza mereu) folosesc detergent. Iar treaba detergentului, la randul lui, este sa le spele rufele. Dar, spune Mihai Ene, am ajuns in epoca in care constiinta cantareste un pic mai mult decat obisnuia inainte:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related