Campania de alegere a Ambasadoarelor Dove demarata de Propaganda si-a desemnat primele castigatoare

Campania de alegere a Ambasadoarelor Dove demarata de Dove si Propaganda si-a desemnat primele castigatoare. A fost aleasa prima Ambasadoare de pe site-ul campaniei si alte patru din competitia "Dansez pentru tine".

Conceptul propus de Propaganda, dezvoltat intr-o campanie integrata, de la femei pentru femei, se axeaza pe ideea ca fiecare femeie poate deveni Ambasadoare a frumusetii adevarate si a feminitatii.

"Dove vorbeste depre frumusetea adevarata a femeii care se ingrijeste si se simte bine in pielea ei. Credem ca toate femeile detin aceasta frumusete, dincolo de sabloane, si de aceea, prin produsele si campaniile noastre incercam sa le ajutam sa o descopere. De-a lungul timpului am constatat ca femeile se regasesc in campaniile noastre, de aceea intotdeauna am ales concepte autentice, care sa refeecte misiunea si valorile Dove. In aceasta idee, conceptul propus de Propaganda prin dezvoltarea in campania de la femei pentru femei, a fost cea mai fireasca alegere. Succesul de pana acum ne demonstreaza ca si de aceasta data, Dove a ajuns la toate femeile care apreciaza frumusetea adevarata", declara Liliana Caimacan, Senior Brand Manager Dove.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related