Federer vs. Nadal: duelul brandurilor promovate

O confruntare intre Roger Federer si Rafael Nadal in tenis este echivalenta cu o confruntare in fotbal intre Real Madrid si Barcelona. Cei doi jucatori de tenis au dominat tenisul profesionist in ultimii sase ani si se pare ca va mai trece mult timp pana li se vor gasi alti doi inlocuitori. Federer a fost liderul mondial timp de patru ani si jumatate, iar Nadal parea sa fie eternul numar doi, totul pana cand Rafa a reusit sa isi adapteze jocul pe toate suprafetele si a inceput sa il conduca pe Roger in intalnirile directe cu 14 la 7.

Despre Roger
Constanta, stilul elegant, talentul, performanta sunt cateva dintre valorile pe care Roger Federer le promoveaza pe terenul de tenis si in afara lui, iar companiile din intreaga lume nu au ramas indiferente la acest fenomen. Se pare ca succesul lui Federer impune anumite reguli daca esti o companie si vrei ca elvetianul sa fie ambasador al produselor tale. In ultima perioada, contractele incheiate de Federer sunt valabile zece ani, iar sponsorizarea se incadreaza intre 2 si 5 milioane $ pe an, daca detii o companie cu interese de promovare locale sau 10 milioane $ pe an, daca esti o firma globala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related