adidas se dezvolta in fostele tari sovietice si in pietele cu potential de dezvoltare

adidas Europa a refacut strategia de afaceri pentru fostele tari sovietice (Russia/CIS Area) si pentru zona pietelor cu potential de dezvoltare (Area Emerging Markets), in vederea consolidarii acestor regiuni. Fostele tari sovietice Ucraina, Kazakhstan, Bielorus, Uzbekistan, Armenia, Azerbaijan (Russia/CIS Area) au devenit zone de interes pentru adidas alaturi de pietele cu potential de dezvoltare (Area Emerging Markets) din "zona de mijloc" (Turcia, Bulgaria, Romania si Cipru), Estul Mijlociu si Africa.

"Dupa activitatile de succes din Europa de Nord, Europa Centrala si de Sud, avem o structura organizationala bine pusa la punct si suntem in masura sa ne extindem cu succes in noi regiuni, unde afacerea noastra se dezvolta foarte bine" declara Roland Auschel, Head of adidas pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Odata cu nou creata Area Russia/CIS, actualul Managing Director pentru Moscova, Martin Shankland (33 ani) va raporta direct lui Roland Auschel. Martin Shankland s-a alaturat echipei adidas Moscova in anul 1997 ca si Director de Finante, iar din 2000 a devenit Managing Director pentru Moscova.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related