Concluziile dezbaterii "Ce inseamna creatie buna?" - un eveniment IAA Young Professionals

Intr-o perioada in consumatorul are din ce in ce mai multa putere asupra brandurilor, tendinta in comunicare este de a folosi cat mult realitatea ca sursa de inspiratie. Reclamele devin un dialog cu publicul in incercarea brandurilor de a crea o experienta impartasita de cat mai multi consumatori.

Aceasta este doar una dintre concluziile dezbaterii “Ce inseamna creatie buna?” organizata de IAA Young Professionals joi, 21 Octombrie. Tema Serii YP a starnit interesul a peste 160 de participanti care au analizat alaturi de Razvan Capanescu - Creative Director Publicis, Andrei Tripsa - Creative Director Propaganda si Catalin Rusu - Creative Director & Managing Partner Rusu+Bortun Brand Growers, conceptele din spatele campaniilor castigatoare la festivalurile de creatie de la Cannes, Ad’Or si Golden Drum 2010.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related