Tempo Creative Group si "Decat o Revista" lanseaza proiectul "Decat o agentie"

Este pentru prima oara cand toate ad-urile dintr-o editie a unei reviste sunt realizate de o singura echipa mixta de creativi de print si digital, fiind publicate o singura data.

Echipele creative ale Kinecto si Tempo Advertising, impreuna cu echipa editoriala Decat o Revista semneaza cea mai recenta premiera de pe piata de media din Romania: proiectul “Decat o Agentie”. Astfel, toate ad-urile incluse in numarul 4 al DoR sunt create de o singura agentie si sunt publicate in regim de unicat - nu vor aparea in nicio alta publicatie. Proiectul este un experiment creativ si totodata o provocare lansata industriilor de publicitate si media din Romania cu privire la directia in care se indreapta comunicarea de brand si media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Cristian Scurtu
acum 13 ani
...si nu despre cat de naspa e publicitatea. iata o dovada ca nu e nasoala publicitatea si nici sa lucrezi in publicitate.
Ioana Gligor
acum 13 ani
prostiile alea pe care le faceti la BCR, mai bine asa ceva, bravo !


Branded


Related