Floria In strada, o florarie concept intr-un proiect semnat Rusu+Bortun Brand Growers

Floria In strada, o florarie concept intr-un proiect semnat Rusu+Bortun Brand Growers

Agentia de strategie si manifestare creativa de brand Rusu+Bortun Brand Growers semneaza strategia de branding si conceptul de business al flagship-ului retelei de florarii pentru Floria.

Gandita a fi mai mult decat o florarie, un spatiu care ofera celor pasionati de flori si posibilitatea de a alatura buchetelor cadouri realizate de artisti locali, Floria In Strada e o extensie de brand a Floria.ro si un concept care vizeaza extinderea la nivel national prin francizare.

 

Avand ca obiectiv realizarea unui concept care sa poata duce business-ul dincolo de adresa din Piata Dorobanti, unde a fost deschis spatiul flagship al florariei in decembrie 2015, proiectul a pornit de la un obiectiv clar – schimbarea procesului de achizitie de flori de la o simpla tranzactie sau obligatie la o experienta autentica.

Conceptul Floria In Strada a rezultat dintr-un proces de auditare de brand care a implicat interviuri cu echipa Floria si parteneri relevanti pentru business-ul offline si care a corelat obiective si rezultate de business cu arhitectura de brand gandita de Rusu+Bortun la nivelul grupului Floria (Floria.ro, Floria In Strada, Floria la Evenimente, Scoala Floria si Floria Vrac).

 

"Am pornit la acest drum dintr-o pasiune si, spre bucuria mea, am reusit sa transform proiectul intr-un business competitiv. In continuare imi doresc sa transpun succesul incontestabil pe care l-a avut platforma Floria.ro, in mediul offline. Prin intermediul primului concept-store Floria In Strada, am facut primul pas in directia clara pe care brandul si-o doreste: sa ofere servicii de calitate si produse apartinand talentelor locale, pe tot teritoriul tarii- incepand cu cei mai importanti poli socio-culturali si extinzand reteaua de francize in fiecare oras din tara. Mi-am dorit ca Floria sa fie mai mult decat un retailer floral si se pare ca ne aflam pe drumul cel bun.", a declarat Andreea Uceanu (General Manager Floria in Strada).

 

Aceasta evolutie este sintetizata de promisiunea de brand a florariei – Arata ce simti! – si pune in dialog obiectele cadouri si florile, aratand ca niciunul din ele nu este indispensabil in viata de zi cu zi, insa ca toate folosesc empatia pentru a conecta atat pe cel care le ofera, cat si cel care le primeste, cu milioane de lumi diferite.

Floria priveste procesul daruirii de flori diferit fata de obligatia cu care este asociat in general, in sensul ca incurajeaza oamenii sa ofere flori fara un motiv anume, pentru a face o surpriza si un act aleatoriu si binevenit de dragoste, admiratie sau respect.

Mergand pe aceasta directie, o parte importanta din spatiul florariei a fost transformata intr-o zona cu obiecte realizate de artisti locali, cadouri care complimenteaza florile, indiferent de ocazia cu care sunt oferite.

Pentru inceput, au fost selectate trei categorii de obiecte realizate special pentru Floria In Strada sau parte din colectii realizate de cate un curator dedicat – carti semnate de scriitori romani contemporani (printre care Doina Rusti, Adina Rosetti & Cristiana Radu, Iv cel Naiv, Ioana Baldea Constantinescu, Svetlana Carstean etc) si alese de Alexandra Rusu, editor de carte, vinuri romanesti (din Domeniile Tohani, Domeniile Sahateni, Domeniul Coroanei Segarcea sau Davino etc) selectate de Sergiu Nedelea, somelier si obiecte de decor realizate de designeri romani de obiect (oferite de Madalina Andronic, Patzakin, Maria Filipescu, Dana Rogoz etc) curate de Sanziana Pop de la visuelle.ro.
Toate acestea se afla in relatie cu florile si le maguleste, fiind la randul lor puse in valoare de aranjamentele realizate de designerii floristi ai florariei.

Cu ajutorul unui master florist olandez, Irene van der Geest, florile care acompaniaza cadourile din Floria In Strada sunt folosite pentru a crea aranjamente si buchete speciale, diferite fata de oferta actuala a florariilor de pe piata locala.

Prin abundenta de frumusete care reiese atat din flori, cat si din alegerea foarte personala a cadourilor care sunt disponibile in acest spatiu, Floria In Strada transforma un gest frumos intr-unul greu de uitat.

 

"Desi intruchiparea conceptului a fost noul spatiu din Piata Dorobanti, am gandit proiectul avand in minte dezvoltarea lui prin franciza la nivel national, mai exact deschiderea de florarii in zonele premium din fiecare oras mare, cu clienti care sunt mai selectivi decat media si au deja o parere conturata despre ce inseamna sa faci un cadou frumos, floral si cu sentiment. Am dus mai departe proiectul de branding inceput in 2014 alaturi de Floria si care a insemnat gandirea arhitecturii de brand pentru intregul grup, intr-un efort de a alinia decizii de comunicare celor de business.", a declarat Adriana Lungu (Director Executiv Rusu+Bortun Brand Growers). 

 

Echipele care au lucrat pentru proiect sunt formate din:

Rusu+Bortun Brand Growers: Catalin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Adriana Lungu (Director Executiv).

Floria: Andreea Uceanu (General Manager & Owner Floria), Irene van der Geest (Master Florist), Iris Ionescu (Marketing Manager), Anca Popa (PR Consultant Online Division, Zacker PR), Mihai Scarlat (PR Consultant Offline Division, M-PR).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related