Castigatorii Editiei speciale Grand Spoof 2010 parodiaza clipuri pentru Altex, Teletech si Tranzactiv

Dintre cele 14 spoof-uri inscrise in competitia "Grand Spoof 2010 - editie speciala", juriul format din redactia IQads si publicul larg a desemnat cei 3 castigatori, care vor fi premiati cu cate un iPod Touch de catre Apcom:

Locul 1: "Cat e viralu’?", realizat de Mihai Titirig, Mihaela Iordache, Cristina Soricel, Costinela Nistor si Gia Codrescu.

Spoof-ul il are ca protagonist chiar pe celebrul "nebun" din spoturile Altex, actorul Cristian Martin. Una dintre replicile lui remarcabile din spoof este: „Slab, domn'e, slab, acum 5 ani erati mai creativi! Dar viralu? Cat e viralu', doamna? Cat e viralu'?”.

Clipul se termina cu o idee interiorizata foarte bine de la AdBreak #37, unde a fost expusa de Claudiu Dobrita: "O campanie de promovare a culturii antreprenoriale in randul publicitarilor. Invatati sa va vindeti ideile!".

Spoof: "Cat e viralu'?"

Original: Altex - "Nebunul"

Locul 2: "Reclamele dauneaza grav", inscris de Ionut Becheru, parodiaza un spot Tranzactiv din 2010. Memorabila replica „Tu cat timp pierzi zilnic la toaleta?” a fost transformata in „Tu cat rezisti sa te uiti la reclame?”

Spoof: "Reclamele dauneaza grav"

Original: Tranzactiv 2010 

Locul 3: "Era Dorel", inscris de Catalin Cumpanasu, este o parodie dupa celebrul Teletech - "Star Wars". Dupa ce personajele animate isi fac de cap, vine si lamurirea: „Te-ai saturat sa ti se povesteasca de ani de zile aceleasi reclame? Nu-ti mai lasa clientii sa-ti omoare ideile indraznete! Forta sa fie cu tine!”

Spoof: "Era Dorel"


Original: Teletech - "Star Wars"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related