[Training IQads Kadett] Ce inseamna research-ul pentru publicitate?

Un nou training organizat pentru tinerii din programul de talent scouting IQads Kadett va avea loc maine, 18 martie, in Club Kadett. Cristiana Onofrei, Quantitative Research Manager pentru Daedalus MillwardBrown, le va vorbi cadetilor despre modul in care research-ul interactioneaza cu industria de publicitate.

Cu o experienta de peste 7 ani in domeniul cercetarii, Cristiana a fost implicata intr-un numar mare de proiecte de cercetare cantitativa, pentru o serie larga de industrii, de la telecom si FMCG si pana la financiar si fara a ocoli piete mai rar intalnite in research, de genul „acoperisuri” sau „echipamente pentru tipografii”.

De asemenea, Cristiana a lucrat pe proiecte din zona publicitatii, masurand performanta reclamelor, atat inainte, cat si dupa lansarea lor pe piata, precum si pe proiecte de Brand Equity, segmentari etc.

De altfel, acesta este subiectul pe care Cristiana se va concentra in intalnirea sa cu cadetii, prezentand si un studiu de caz folosind Link-ul, un produs de pre-testare cunoscut la nivel larg pe piata si realizat de MillwardBrown, lider mondial in cercetarea de marketing pentru branding si comunicare.

Ea le va vorbi despre modul in care se face pre-testarea de reclame, incercand sa demonteze mituri care spun ca „pre-testarea este moartea creativitatii” sau sa raspunda intrebarilor despre relevanta instrumentelor folosite in acest tip de demers. Si cum research-ul este o zona cu care tinerii nu se intalnesc foarte des, o buna parte din intalnire va fi dedicata intrebarilor si nelamuririlor cadetilor despre acest subiect.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads impreuna cu Coca-Cola Hellenic. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare si care este disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related