
Articole care fac referire la Coca-Cola HBC
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Coca-Cola HBC


McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare
![[Marcom 2022] Nic Rotaru: Feeling-ul meu este că trendul de creștere din zona de digital va stagna la un moment dat, consumatorii sunt puțin obosiți de interacțiunea online](https://media.iqads.ro/2022/01/img-8835-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Nic Rotaru: Feeling-ul meu este că trendul de creștere din zona de digital va stagna la un moment dat, consumatorii sunt puțin obosiți de interacțiunea online

MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară

Studiu național: Generația Z: 30% dintre ei vor să lucreze în domenii tehnice. Vezi care sunt așteptările lor de la piața muncii

30 de ani de Coca-Cola în România. Iuliana Nedelcu: Povestea a început în 1991, la puțin timp după Revoluție, când Coca-Cola a venit să pună culoare în viitorul pe care românii începeau să și-l construiască
![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa

Studiu național: Motivația și comportamentul generației Z, în 2021. Cum privesc tinerii banii și care sunt factorii după care își ghidează viața

Studiu național: Provocările Generației Z, în 2021: lipsa resurselor și a educației financiare, ghidarea în carieră și gestionarea emoțiilor

The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a doua ediții a Community Index 2020: radiografia proiectelor corporate de investiții în comunitățile din România

Sistemul Coca-Cola în Romania susține eforturile autorităților și donează bani pentru echipamente medicale, precum și băuturi pentru spitale și centre de carantină, în valoare totală de 200.000 de euro

Cel mai mare târg de joburi se extinde. Află în ce orașe vor recruta angajatorii de TOP în această primăvară

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a II-a a competiției PR Arena

În ce domenii își pot găsi cu ușurință un job candidații din orașe precum: București, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara?

Ultimele zile de înscriere la TOP Talents România. Ce invitați surpriză vor fi prezenți în ediția de anul acesta

Weekendul joburilor la Timișoara – Bănățenii sunt așteptați pe 18-19 octombrie la cel mai mare târg de joburi - Angajatori de TOP

12 din Top 30 cei mai doriți angajatori din România au confirmat deja participarea în această toamnă la Angajatori de TOP

Muzica neștiută a lumii va răsuna la Cluj-Napoca, între 13-16 iunie, la cea de-a cincea ediție aniversară a festivalului World Experience

Cele mai creative şi complexe proiecte de resurse umane au fost premiate în cadrul Galei HR Club 2019

28 de companii naţionale şi multinaţionale au intrat în competiţia Galei Premiilor de Excelenţă în Resurse Umane HR Club 2019

Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018

Andreea Danescu (World Experience Festival) s-a gandit simplu: "Cum poti aduce mai multe culturi aproape de romani?"
![[Marketer Profile] Nicoleta Eftimiu si cei 14 ani de marketing, domeniu in care trebuie sa-ti asumi "ca nu ai toate raspunsurile si ca poti gresi oricand"](https://media.iqads.ro/2018/08/nicoleta-eftimiu-landcape-cover-410.jpg)