3 espressoare cu 165 de design-uri originale. Tu din care ti-ai bea cafeaua?

30 de zile de creatie, 291 de inscrieri originale si 165 de designuri finaliste, unicat. Asta a insemnat pana acum NESCAFE Dolce Gusto Design Competition, concursul care a invitat comunitatea IQads la un pitch de design neconventional, cu tema „What Inspires You?”. Suport pentru idei si pentru designurile inscrise au fost sistemele NESCAFE Dolce Gusto, din gamele Melody, Piccolo si Circolo.

Competitia continua, pana pe 13 aprilie, cu etapa votului. Din cele 165 de designuri finaliste, vor fi alese 3 castigatoare, care vor fi produse si ai caror autori vor castiga premiile competitiei, totalizand 2.200 de euro. Dar, pentru a stabili castigatorii, avem nevoie sa ne spuneti care dintre designuri va inspira si in care dintre acestea v-ati bea cafeaua. Asa ca intrati pe www.TheCreator.ro/NescafeDolceGusto/Inscrieri pana pe 13 aprilie si votati favoritele voastre.

Cele 165 de lucrari finaliste arata ca sistemele de bauturi NESCAFE Dolce Gusto pot oferi inspiratie inca dinainte de prepararea cafelei preferate: veti vedea creatii interesante si variate, ca idee si stil, ce completeaza forma si designul aparatelor. Designurile reusesc sa se integreze in mod firesc pe suporturile lor, dar si sa le reimagineze, creand impresia transformarii acestora in cele mai diferite obiecte si simboluri posibile, ca de exemplu: circuitul capitalelor lumii, puzzle-uri sau instrumente muzicale, personaje de poveste sau eroi contemporani, o broscuta care-si bea tacticos cafeaua sau o testoasa sportiva. Designurile reprezinta tot atatea exemple prin care se ilustreaza starile pe care le poti avea cand bei cafeaua, iar la multe din ele sigur nici nu v-ati fi gandit pana acum.

In paralel cu votul publicului (40% din nota finala), juriul profesionistilor va evalua finalistele (60% din nota finala). Juriul competitiei este format din: Wanda Hutira (Art Director, McCann Erickson), Radu Pop aka Noper (Ilustrator, CAP), Andrei Retegan (Designer, IQads), Ana-Maria Doxan (Business Manager, Nestle Romania). Iar ca guest jury, il avem pe Mihai Panaitescu (Designer Auto, Lotus Cars, UK), care nu va acorda note lucrarilor, ci va face recomandari privind favoritele sale.

Criteriile luate in considerare pentru jurizarea lucrarilor de catre juriul profesionist sunt: originalitatea designului (33,3%), adecvarea creatiei la forma, cromatica si designul respectivului aparat NESCAFE Dolce Gusto - designul creat fiind necesar sa le sublinieze si sa se potriveasca personalitatii brandului (33,3%) – dar si aprecierea personala a juratului (33,3%).

Despre NESCAFE Dolce Gusto
NESCAFE Dolce Gusto ofera consumatorilor posibilitatea de a prepara in cateva secunde cele mai gustoase bauturi, transformand orice casa intr-un adevarat coffee shop. Cu un design exceptional, fiecare dintre cele trei modele, Melody, Piccolo si Circolo, isi exprima propria personalitate, detaliile si stilul sofisticat fiind condimentele necesare pentru a trai experienta unica a cafelei in fiecare zi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related