Mihai Dobrovolschi, Virgil Iantu, Marius Florea Vizante si Adi Despot, vedetele primei campanii romanesti pentru Diva Universal - "Stim ce vor femeile"

Agentia RightMedia semneaza creatia si implementarea primei campanii de imagine a postului Diva Universal in Romania, in colaborare cu Sendal, care realizat transpunerea grafica a conceptului, potrivit unei informari de presa din partea RightMedia.

In fiecare saptamana se lanseaza cate un nou spot online si un spot radio in care Mihai Dobrovolschi, Virgil Iantu, Marius Florea Vizante si Adi Despot promoveaza unul dintre cele 4 seriale principale ale canalului de televiziune: “Sotia Perfecta”, “Mediumul”, “Sotii de militari”, “In jungla orasului”.

Pe 8 martie a fost lansat primul spot al campaniei “Stim ce vor femeile”. Acesta se numeste “Actrita perfecta” si promoveaza serialul “Sotia perfecta”.Virgil Iantu detine rolul principal, instruindu-l mai bine pe Vizante cu privire la motivul pentru care s-au organizat in aceste intalniri saptamanale, descriu reprezentantii agentiei RightMedia.

Intre timp, au mai fost lansate alte doua spoturi, pentru serialele “Mediumul” si “Sotii de militari”, urmand ca ultimul clip  (in care Adi Despot le cere ajutorul celorlalti 3 prieteni pentru a deslusi ce vor, de fapt, femeile) sa fie lansat pe 29 martie.

Incepand cu luna aprilie, clipurile vor fi difuzate si pe Diva Universal. De asemenea, serialele vor fi promovate prin machete de presa si outdoor.

"Conceptul creativ este simplu: femeilor le plac barbatii care inteleg femeile. Femeile apreciaza barbatii care depun putin efort pentru a le intelege placerile, dorintele si preferintele. Iar Diva Universal este un canal care stie ce vor femeile", a explicat Roxana Alexandru (Managing Partner, RightMedia) pentru IQads.

De ce au fost alesi Mihai Dobrovolschi, Virgil Iantu, Vizante si Adi Despot? "Criteriul cel mai important a fost chimia si dinamica dintre ei, in asa fel incat sa reflecte cat mai evident o relatie stransa de prietenie, sa fie naturali si credibili. Am fost interesati sa gasim 4 tipologii diferite, cu o imagine buna, iubiti de publicul feminin. Fiecare dintre ei are stilul lor propriu, personalitate puternica si atrage prin calitati diferite. Suntem convinsi ca orice femeie isi poate regasi tipologia preferata printre cei 4 'divi'. Faptul ca fiecare din cele 4 nume reflecta o initiala a canalului DIVA (Dobro, Iantu, Vizante si Adi Despot) este doar o coincidenta, ce-i drept, foarte fericita", a afirmat Roxana Alexandru.

Din partea RightMedia au lucrat la campanie: Roxana Alexandru (Managing Partner),
Adina Casas (Creative Director),  Horatiu Casas (Producer).
Din partea Sendal a colaborat Andrei Nica (Art Director).
Din partea Diva Universal au participat: Alina Caraclischi (Marketing Consultant), Andreea Cristici (PR consultant).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related