Articole care fac referire la PR Consultant
Coafura devine manifest: #HAIRSTYLEVOLUTION Collection, activarea cu care Philips a cucerit podiumul de la Romanian Creative Week
EMBLEMA Retail Solutions x The Macallan & Bentley Motors: O experiență memorabilă și o poveste captivantă despre creativitate, artă și inovație
A V-a ediție a PR Arena: Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins: 5 țări, 2 continente
#UnfollowHate. Ura în online atinge cote din ce în ce mai mari. Mesajul ING: nu vei afla niciodată cât de bun ești la ceva dacă te va împiedica ura
[Veterani in PR] Roxana Glonț: Era lumea haiducilor, iar eu eram Robin Hood. Exista multă pasiune care ștergea cu succes serile lucrate din cauza heirupismului
Trăiește așa cum simți, prima campanie FRACTAL Communications pentru Beck’s a câștigat Silver Effie 2021
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Coverul românesc Through the Valley interpretat de Surorile Osoianu marchează lansarea The Last of Us Part II în România
[Pro bono în agenții] Paul Kasprovschi: Îți pasă de mine ca individ, îmi pasă de tine ca formațiune politică sau ca brand
#RomaniaAreSangeDeRocker: o demonstrație cu ecou prin care "donarea de sânge devine un subiect firesc, poate chiar cool"
Siguranță în online: adulți, părinți și copii. Veronica Dogaru (Orange România): Cu #NoipeNet, ne-am dorit să atragem atenția asupra importanței consumului responsabil de tehnologie
[Out of Office] Sergiu Petre: E un job cu ceva responsabilitati, dar nu sunt neurochirurg. Adica nu se prabuseste nimic daca nu sunt la job
Amigo, leaderul absolut al pietei de cafea pure instant, provoaca piata de cafea prajita si macinata: tu de ce bei cafea?
[Cum se vinde filmul romanesc] Ileana Cecanu: Filmele realizate de cei care merg in tara, sa isi cunoasca publicul, sunt cele care inregistreaza cel mai mare numar de spectatori
“Desteptaretele”, cea mai recenta campanie Bonux, semnata de Leo Burnett Romania, selectata de Google ca reper de eficienta si creativitate pentru intreaga sa retea internationala
[Publicitatea pe bloguri] Elena Ploesteanu (BDR Associates): Cautam sa avem in comun publicul caruia ne adresam
[Din presa in PR] Sergiu Petre: De exemplu, scriu raspunsul asta cu speranta ca editorul va gasi un citat indeajuns de bun incat sa-l puna pe profilul de Facebook al IQads
Cartea de bucate de poveste, lansata in cadrul seriei de evenimente care au sarbatorit noua decenii de Scandia
Conferinta "Startul in cariera de comunicare", organizata de studenti ai Universitatii Crestine Dimitrie Cantemir
Proiectul Next 11: Pepsi si Academia Gheorghe Hagi vor sa construiasca echipa de viitor a fotbalului romanesc










![[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Rusu+Bortun - The Philanthropists / Primus / Patru Maini](https://media.iqads.ro/2016/05/primus-the-philantropists-the-austrian-archduke-cover-410.jpg)

![[Din presa in PR] Alexandra Olivotto: N-a trebuit "sa vand" nimic ce nu "cumparasem" eu inainte](https://media.iqads.ro/2015/01/je-3-cover-410.jpg)




![[Studiu de caz] Lideri pentru comunitati in Tara lui Andrei, realizata de Graffiti PR pentru Petrom](https://media.iqads.ro/2012/11/photo-large-24646-cover-410.jpg)











