Serbarile Timisoreana, organizate pentru al treilea an consecutiv de Mercury360

In urma castigarii pitch-ului din martie-aprilie 2011, la care au mai participat 3 agentii, Mercury360 va organiza “Serbarile Timisoreana” pentru al 3-lea an consecutiv. Proiectul va cuprinde actiuni integrate de comunicare BTL (evenimente si trade activations), ATL, PR si Online si va fi administrat in colaborare de cateva agentii specializate: Mercury360 Communications, GMP, 2active PR, informeaza un comunicat Mercury360.

Serbarile Timisoreana atrag in fiecare an peste 500.000 de participanti. Si anul acesta se vor desfasura la nivel national, caravana oprindu-se in diverse orase din tara pentru cate 3 zile: vineri, sambata si duminica. Pe scena Serbarilor, intr-un spatiu de poveste, vor concerta in fiecare seara cele mai cunoscute trupe romanesti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related