Pe noul site Coca-Cola Zero imposibilul devine posibil

Pe baza noii platforme de comunicare Coca-Cola Zero, “Imposibilul devine posibil”, MRM Worlwide Romania, cu ajutorul echipei de creatie McCann si a casei de productie Tandem Film au realizat noul site coca-cola-zero.ro, care este in proportie de 80% video si a fost filmat local.

Conceptul sectiunii video a site-ului, "Zero regrete", este "femeie imposibil de cucerit se lasa cucerita". In cele 4 subsectiuni, Vanda le da userilor un test de agatat:

...le indeplineste dorintele:

si ofera posibilitatea personalizarii unor poze si a unui filmulet:

Echipa:

- din partea MRM: Laurentiu Stere, Andrei Hategan si Irina Radencovici -creatie, Tiberiu Bucovei, Dany Manea si Viorel Sfetea - cod, Cristina Birleanu - project management si Bogdana Butnar - strategie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related