Lamuriri in legatura cu noile principii de vanzare a spatiilor de publicitate online

Digital Buzz cu Dragos Stanca (Managing Director, F5)

Digital IQads: E cunoscut deja in piata faptul ca agentiile de media s-au aliniat unui trend: cer campanii la CPC, dar bannerele nu sunt facute sa atraga click-uri, nu au call to action, obtinand astfel awareness gratuit pentru brand (intrucat plata se face la click). Ce a trebuit sa se intample ca sa formati acest grup de initiativa, care refuza acest tip de campanii, din care publisherii si regiile ies in pierdere? Chiar nu mai vrea nimeni campanii de bannere in sistem CPM?

Dragos Stanca: Trebuie facute niste nuantari. In primul rand, nu toate campaniile derulate in sistem CPC pe spatiile de display – bannere “clasice” – au fost executate prost, fara call-to-action sau elemente care sa stimuleze interactiunea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related