[Display] "Ia lasa tu userul in contentul lui si treci la impachetat"

Cand ti se incarca un cearsaf odata cu pagina (*floating banner), stii sigur ca o sa te enerveze, indiferent ce o sa apara in el. Poate sa-ti promita ca te face si frumos, si destept, ca-ti da un Maybach si ca te invata si sa scrii, oricum o sa te enerveze dinainte sa-ncepi sa cauti butonul de sunet si sa-ti dai seama ca nu merge. Stii ca o sa te enerveze pur si simplu pentru ca te intrerupe. E o judecata simpla care, din motive necunoscute, le scapa oamenilor de online in momentul in care sunt la job si aproba bannere/cumpara spatii pentru ele. Cand incearca sa citeasca ei insisi cate ceva si nu reusesc de floatinguri, nu se gandesc niciodata ca poate si celorlalti oameni le e la fel de imposibil cand dau de bannerele lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related