[Display] "Ia lasa tu userul in contentul lui si treci la impachetat"

Cand ti se incarca un cearsaf odata cu pagina (*floating banner), stii sigur ca o sa te enerveze, indiferent ce o sa apara in el. Poate sa-ti promita ca te face si frumos, si destept, ca-ti da un Maybach si ca te invata si sa scrii, oricum o sa te enerveze dinainte sa-ncepi sa cauti butonul de sunet si sa-ti dai seama ca nu merge. Stii ca o sa te enerveze pur si simplu pentru ca te intrerupe. E o judecata simpla care, din motive necunoscute, le scapa oamenilor de online in momentul in care sunt la job si aproba bannere/cumpara spatii pentru ele. Cand incearca sa citeasca ei insisi cate ceva si nu reusesc de floatinguri, nu se gandesc niciodata ca poate si celorlalti oameni le e la fel de imposibil cand dau de bannerele lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Sectiune



Related