Don't be a "HERO" - Tinerele vedete ale muzicii autohtone se implica in lupta impotriva consumului de heroina

Revista "Bravo", Casa de Discuri "ROTON" si Salvati Copiii Romania au demarat pe data de 1 noiembrie 2005, campania Don't be a "HERO", cea mai noua initiativa de sustinere a unui program educational pentru adolescenti. Scopul acestui parteneriat este acela ca pana la finalizarea campaniei in data de 27 decembrie 2005 sa se promoveze cat mai multe informatii cu privire la mijloacele de prevenire si pericolele la care se expun consumatorii de heroina din randul adolescentilor , precum si acela de a convinge publicul larg sa sustina sub forma de donatii continuarea activitatilor in beneficiul tinerilor, segmentul de populatie cel mai vulnerabil in fata acestui flagel social. Se preconizeaza ca peste 70.000 de adolescenti vor fi informati prin intermediul revistei Bravo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related