Grapefruit sarbatoreste a 500-a editie a newsletterului sau saptamanal printr-un concurs pe Facebook

Grapefruit organizeaza un concurs pe Facebook in cadrul caruia participantii trebuie sa recomande cele mai bune resurse de stiri online, informeaza un comunicat emis de agentie. Grapefruit a lansat acest concurs cu ocazia publicarii celei de-a 500 -a editii a buletinului saptamanal de stiri, opinii si studii de caz despre branding - The Weekly Wire (TWW) realizat de catre agentie. Editia cu numarul 500 va fi publicata pe 25 iulie.

“Pentru a spori numarul de cititori ai TWW, am organizat un concurs  - persoana care ne recomanda cele mai bune resurse online pentru buletin (unde 'cele mai bune' inseamna cele mai relevante si anterior ne-explorate in TWW) este recompensata cu un abonament anual la o publicatie internationala de renume”, a declarat Adriana Todoran (asistent editor al TWW si organizatoarea concursului).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related