Strategie cu gust de Grapefruit

interviu cu Stefan Liute, Strategy Director, Grapefruit
De bine de rau, strategic planner-ul din agentiile de publicitate incepe sa fie un personaj din ce in ce mai cunoscut. Se scriu articole, s-au tradus carti, avem reviste, lumea a inceput sa afle, agentiile sa angajeze, lucrurile se intampla. Insa oameni de strategie exista si in alte specializari ale comunicarii. Din pacate, despre acestia se stiu si mai putine lucruri. Spre exemplu, foarte putini dintre cei conectati la industria de comunicare din Romania isi imagineaza ce face un om de strategie intr-o agentie specializata in servicii de branding. Ei bine, acesta este motivul pentru care l-am rugat pe Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit, sa ne raspunda la cateva intrebari. Foarte pe scurt, Stefan este primul roman care a publicat un articol pentru reputatul brandchannel.com, iar Grapefruit este una dintre putinele companii romanesti specializate pe servicii de branding care are un portofoliu consistent, in care se regaesc proiecte realizate atat pentru companii romanesti, cat si pentru companii internationale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related