Articole care fac referire la Maybelline
Grupul L’Oréal își intensifică eforturile de a educa publicul să adopte un comportament mai sustenabil, prin lansarea inițiativei globale #JoinTheRefillMovement
Programul de burse private L'Oréal - UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță comasarea edițiilor 2024-2025 și deschiderea unui nou apel la înscrieri, oferind un număr dublu de burse pentru finanțarea a zece noi proiecte de cercetare
A început cea de-a 15-a ediție a campaniei naționale “Zilele Protecției Solare” pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom
LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty
Mark Garfield: Cred că AI ar putea începe să înlocuiască o parte din muzica pentru televiziune din timpul zilei
Intră în cursa pentru o bursă de prestigiu! Cercetătoarele din România se mai pot înscrie până pe 18 august în Programul de Burse Private L'Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Științe”
L’Oréal – UNESCO anunță lansarea celei de-a XV-a ediții a programului de burse private „Pentru Femeile din Științe”, având ca scop finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare
L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie
Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare
Revoluția sunetului: advertising digital cu comandă vocală de la Teads, powered by YOXO și Data Revolt
Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare
La Roche-Posay desfăşoară cea de-a 13-a ediție a campaniei naționale „Zilele Protecţiei Solare”, un program de educare, prevenţie şi conştientizare a riscului de expunere neprotejată la soare şi a apariţiei cancerului de piele
L'Oréal investește într-o companie de biotehnologie, pentru a dezvolta la scară largă ingrediente pe bază de plante pentru o frumusețe sustenabilă
L'Oréal Professionnel aduce Water Saver în România, pentru a reduce consumul de apă folosit în saloanele de coafură
L’Oréal este numită pentru a 14-a oară una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere
Abuzul nu este dragoste: Yves Saint Laurent Beauty sprijină lupta pentru combaterea relațiilor intime abuzive
Despre impactul datelor în deciziile de business, cu liderul uneia dintre cele mai mari echipe de Data & Analytics din RO, Marian Becheanu
L'Oréal România dă startul înscrierilor la Școala de Beauty Vlogging, un proiect educațional complex, dedicat noilor creatori de conținut
Maybelline New York lansează „Brave Together”, o inițiativă globală ce vine în sprijinul tinerilor care se confruntă cu anxietate și depresie
200 de implementări GA4 gratuite. DWF sprijină antreprenorii pentru migrarea site-urilor la noua versiune de Google Analytics
[Noua frumusete] Ruxandra Papuc & Alexandra Solea: Standardele nerealiste pun presiune pe felul in care ne raportam la noi insine si la cei din jur
[Regizor în 30 sec] Andrei Enoiu: Este ușor să te îndrăgostești de viziunea inițială, dar extrem de important să te menții flexibil și să lași spațiu mental la sugestii și discuții
[Viața după Agenție] Raluca Duță: Burn-out-ul e un moment la care ajungi pentru că ai uitat să fii prezent în viața ta
[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde
Anca Ștefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, a fost promovată în poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan
Visual image recognition sau despre Shazam-ul modei. Cum aduci ținuta admirată la un trecător, pe stradă, direct în telefon și vezi și cât costă
[Juratii FIBRA #2] Soomean Chang (Freelance Creative Director): Ma vad revenind intr-o agentie cu focus pe digital sau tech. Traim vremuri interesante pentru ambele categorii
































