Tendinte in implicarea brandurilor si a companiilor in initiative sociale

Tendinte in implicarea brandurilor si a companiilor in initiative sociale

Raportul "Social Good", realizat de JWTIntelligence in parteneriat cu EthosJWT, exploreaza felul in care macrotrendurile precum nevoia de transparenta radicala, urbanizarea rapida si avansul tehnologic influenteaza initiativele de implicare sociala pe glob, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR.

O prima tendinta observata a fost sfarsitul goodwashing-ului (obiceiulunor companii de a avea o imagine de companie implicata social, fara ca asta sa se traduca in actiuni reale). Consumatorii de azi asteapta mai multa responsabilitate si dovezi din partea organizatiilor si a companiilor implicate in marketing social, precum publicarea datelor despre destinatia banilor stransi din donatii si rezultatele generate. 88% dintre adultii intervievati au declarat ca "au uneori dubii in legatura cu sumele reale care ajung la oamenii care au cu adevarat nevoie, versus costurile de management si cele administrative".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Related