Cu Avon fiecare spot e o sarbatoare

Ori sint eu un porc misogin, ori chiar nu se intelege nimic din ultima campanie pentru Avon. Si ca sa nu fiu rau, o s-o intorc inca din primul paragaraf. Se intelege ceva, ceva, dar numai dupa ce intra super-ul si voice over-ul. Eu, unul, as vrea sa inteleg macar putin din imagini si muzica. Nu cred ca am pretentii atit de mari.

Conceptul creativ mi se pare foarte bun. Dar cu astfel de executii expirate (si clisee reciclate precum globul de discoteca) nu sarbatorim ziua femeii in fiecare luna, ci ziua reclamelor care puteau, dar s-au fisiit undeva pe drum. Eu, unul, ma declar un fan al ideii, dar un dusman al acestor executii. Din fericire lucrurile se pot redresa, tocmai pentru ca ideea e una buna si clara.
In rest detalii dezlinate, care, ca sa o spun pe limba lui Shakespeare, "don't add up."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related