Ispita originalitatii gratuite

Exista in ultima vreme un curent al "neaosului-romanesc" in publicitatea de la noi, asa cum exista si in televiziune si film. Brand-ul Unirea a creat un folclor, unele brand-uri de bere (Bucegi si Noroc) i-au luat-o pe urme, comunicarea pe retail de asemenea, telenovelele romanesti ating rating-uri de invidiat. Dupa 10 ani de « aspirational » in publicitate, copywriterii romani au descoperit « limbajul de consumator ». Au lasat cosmopolitismul Cannes-ului si au imbratisat savoarea topicii din piata Obor. E cool sa creezi foloclor si sa-ti auzi replicile prin metrou.
Asa a ajuns la lumina zilei « Buticarul », noul spot Dacia. Exista insa foarte multe diferente intre acest spot si seria « Unirea », « Bucegi » sau « Altex » Diferentele provin din platforma strategica pe care e asezat « Buticarul » pe de o parte si celelalte spot-uri pe de alta parte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Related