Daca Lowe n-ar fi facut Dakino …

... mult mai putine aplauze ar fi fost sambata seara la Ad'Or 2006 !
Este evident pentru toata lumea ca, la aceasta editie Ad'Or, Lowe este agentia cu cea mai mare crestere fata de anii trecuti: Best Poster, Best Print, 3 nominalizari (la Divertisment TV cu DaKINO, Divertisment Print cu DaKINO si Bauturi nealcoolice Print cu Burn), si mai ales nominalizarea la Campania Anului, tot cu DaKINO, unde premiul nu s-a acordat. Acestea au fost incursiunile pe care le-a facut echipa Lowe pe scena de la World Trade Plaza sambata seara si care au asigurat agentiei Lowe locul 4 in clasamentul creativitatii romanesti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related