OpenAd participa la AdPrint cu un invitat special: Malika Rodrigues din India

OpenAd.net va participa la editia a saptea a festivalului AdPrint cu un seminar sustinut de Malika Rodrigues, editor la "Brand Equity", revista de publicitate si marketing a "The Economic Times" din India. Seminarul va avea loc pe data de 3 februarie, la ora 11.00 la Hotelul Aro din Brasov.

Tema seminarului sustinut de Malika Rodrigues este "Let the Advertising Fit the Crime". Punctul culminant al prezentarii sale va consta in studii de caz referitoare la specificul pietei indiene de publicitate: limbaj, cultura si public tinta diferit. Malika Rodrigues este editor la "Brand Equity", publicatie lider de piata in India. "Brand Equity" a obtinut numeroase premii din partea Asociatiei Agentiilor de Publicitate din India pentru creativitatea sa.
"OpenAd.net este la a doua participare la AdPrint, iar acest lucru ne onoreaza. Este extraordinar faptul ca cei mai renumiti creativi din lume vor fi prezenti la festival si, mai mult decat atat, vor vorbi despre publicitate. Este un eveniment de la care OpenAd, prima platforma de comunicare, nu putea lipsi", declara Tamara Stader, Marketing Manager EMEA OpenAd.net.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related