Gigaset a finalizat procesul de rebranding

Producatorul de echipamente de telefonie fixa a facut trecerea de la "Siemens Gigaset" la "Gigaset" printr-un proces de rebranding care a inclus o noua imagine a ambalajului, un nou branding pentru produs, o noua prezenta in mediul online si o alta comunicare pe canalele de vanzari si catre consumatorul final, informeaza un comunicat emis de Communique Media.

Gigaset si-a consolidat brand-ul in cei trei ani de cand a fost vandut de Siemens AG catre fondul de investitii Arques Industries, concentrandu-se pe activitatea sa de baza: crearea si productia de echipamente de comunicatie.

In cei 3 ani de tranzitie, logo-ul Siemens, ca parte a imaginii externe a companiei, a fost redus treptat, iar cel al brandului Gigaset a fost marit, iar noua imagine corporatista reflecta misiunea liderului european de a comercializa produse premium. Promisiunea de brand Gigaset este calitatea "Made in Germany" pentru toate echipamentele oferite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related