Creditul doar cu buletinul de la ALTEX are o noua campanie de comunicare

Incepand de vineri, 24 februarie, creditul doar cu buletinul are o noua campanie de comunicare, dezvoltata de ALTEX si Euroline Retail Service in colaborare cu agentia Leo Burnett. Promovarea serviciului are un nou spot TV amuzant, care subliniaza ideea ca serviciul credit doar cu buletinul este atat de accesibil, incat principala preocupare a clientilor este cum sa ajunga mai repede in magazinele ALTEX pentru a profita de oferta.

"Inventat de Altex, credit cu buletinul a fost intotdeauna un produs la mare cautare. Pentru ca este atat de atractiva oferta, trebuie doar sa te grabesti atunci cand vii la Altex. Graba, inventivitatea si umorul romanului au dus la situatia in care mai multi indivizi se intalnesc, fiecare cu propria metoda - care mai de care mai amuzanta si mai neobisnuita - de a obtine prioritate in drumul lor catre catre ALTEX", au declarat reprezentantii Leo Burnett.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related