La doar doi ani de viata, Dreamstime intra pe piata marilor jucatori

Dreamstime.com, una dintre agentiile de fotografie stock recunoscute la nivel mondial, are placerea de a anunta lansarea noii sale versiuni online, odata cu aniversarea a doi ani de existenta a agentiei. Schimbarile depasesc cu mult nivelul unui nou (si atractiv) design, oferind si facilitati noi, destinate atat designerilor cat si fotografilor.

"Vedeta" acestei noi versiuni este DreamFinder™, o functie de cautare in adancime si multi-strat, cu istoric al cautarilor inclus, unica in peisajul agentiilor de stock. Printre alte facilitati oferite de Dreamstime.com, de-acum se vor afla online si: navigare mai simpla si accesibilitate sporita, navigarea verticala a devenit orizontala si a fost structurata in patru sectiuni principale: Start, Recente, Populare, Statistici & Comunitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related