Oana Brasoveanu despre work-ul HIPPOS in 2011

Branduri din portofoliul HIPPOS active in 2011

Multi dintre clientii nostri traditionali au fost activi si in 2011, in ciuda revizuirilor aduse bugetelor. Astfel am contribuit cu mixuri eficient - creative la evolutia Cremosso, Nutriday, Danonino, Programul CSR al Danone "Zambet pentru viitor", Actimel, Activia, Augsburg International, Tiriac Holding, Adrem Invest, Vodafone, Abbott. Mai mult, in mod neasteptat pentru perioada economica in care ne aflam, am creat si lansat doua branduri importante in zona de retail: Maritimo Shopping Center Constanta si Electroputere Parc din Craiova.

Tipuri de campanii desfasurate in 2011

Asa cum era de asteptat, investitiile clientilor au migrat catre activitati menite sa obtina un avantaj competitiv care sa se transforme in vanzare imediata. De aici si numeroasele promotii la care am lucrat.  In cazul clientilor B2B, strategia a fost sa isi consolideze imaginea pentru a pregati o iesire din criza cat mai profitabila.

Media folosite in campanii

Mixul de media a fost optimizat in functie de obiectivele fiecarei campanii, dar se observa o continuare a cresterii apetitului pentru digital.

Premii castigate

Anul acesta ne-am concentrat pe redesignul intern al agentiei, pe business development si rezultatele clientilor. Rezultatele in premii se vor vedea in perioada urmatoare.

Modificari in bugetele de creatie si de productie alocate

Ca sa mentinem o crestere sanatoasa a agentiei, am cautat in continuare sa valorificam ideea creativa la potentialul ei maxim. Astfel veniturile din creatie au reprezentat o portie importanta din businessul HIPPOS.

Modificari in departamentul de creatie

Daca la inceputul anului eram 18, acum suntem 22 de oameni in agentie, iar miscarea tactica pe care o anuntam la mijlocul anului a dat roade.

O concluzie despre industrie in 2011

Din pacate se lucreaza inca in safe mode atat la clienti, cat si in multe dintre agentii. Se risca mai putin si se castiga tot mai putin atat in creativitate, cat si in business.

Noi suntem optimisti. Stim ca perioada aceasta va ajuta la aducerea unui echilibru in piata si ca odata cu mult discutata reducere a bugetelor vom vedea campanii mai eficiente si mai creative ca niciodata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related