Competitia PUMA T7 The Creative Factory si-a inchis urnele de vot

Competitia PUMA T7 The Creative Factory si-a inchis urnele de vot

Competitia de design PUMA T7 The Creative Factory a ajuns la finalul perioadei de vot ieri seara. 201 modele create special pentru jacheta PUMA T7 s-au intrecut pentru a ajunge pe podiumul castigatorilor.

Cei priceputi intr-ale design-ului au avut la dispozitie mai mult de o luna pentru a-si inscrie lucrarea pe TheCreator. Din cele 338 de lucrari primite, au fost selectate cele mai bune 201 pentru a merge in finala, iar apoi, concurentii au avut la dispozitie 22 de zile pentru a-si promova design-ul si a convinge publicul larg sa-i voteze lucrarea pe www.TheCreator.ro/PUMAT7.

Cele mai votate lucrari de catre publicul The Creator sunt Puma Orange Spark cu 292 de voturi, Color Blast cu 289 de voturi, Puma First Steps cu 233 de voturi si la mica distanta de afla si lucrarea To Our General, Rudolf Dassler cu 227 voturi.

Lucrarea din topul preferintelor publicului larg este Puma Orange Spark si reprezinta caldura si scanteilor focului. Design-ul propus de Popescu Gabriela reprezinta o adevarat harta a fluctuatilor de caldura.

Cea de-a doua lucrare pe lista preferintelor a celor care au votat este creata de 3 participanti: Chiselef Luca, Lupascu Ioana si Glavan Paula Ema. Design-ul inscris in competitie a fost realizat prin diferite metode tehnice, rezultand o coregrafie de texturi si culori care se pot integra cu usurinta in contextul artei urbane contemporante.

Medrea Madalin Marian si-a dorit sa arate prin lucrarea Puma First Steps faptul ca Puma incepe sa lupte pentru o planeta mai sanatoasa, facand primii pasi. Jacheta propusa de el este facuta din material 100% reciclat. Culorile folosite pentru acest design au fost denumite chiar de autorul lucrarii ca fiind: City Dirt Creme, Track Red, Alpine Green si Liquid Blue.

Lucrarea cu 227 voturi din partea publicului ii apartine lui Delcea Razvan. Design-ul "To our general, Rudolf Dassler" reprezinta un omagiu adus fondatorului firmei Puma, Rudolf Dassler.

To Our General Puma T7 Creative Factory

Cele mai interesante lucrari inscrise in competitie abordeaza atat teme de responsabilitate sociala, cat si teme abstracte. Unele modele pentru jacheta PUMA T7 sustin cauze nobile precum incetarea discriminarii, altele promoveaza un stil de viata mai sanatos si mai putin risipitor din punct de vedere al energiei, iar unele lucrari mai optimiste ilustreaza orase, ADN-ul insusi al brandului PUMA sau pur si simplu desene abstracte.

Orice utilizator cu un cont IQads valabil a putut acorda din contul sau, prin sistemul de votare IQads, cate un vot uneia sau mai multor lucrari admise in competitie, pe care le-a apreciat. Dintr-un cont de utilizator, o lucrare a putut fi votata cel mult o data, dar un utilizator a putut vota oricate lucrari din competitie.

Nota finala va fi stabilita prin media notelor acordate de publicul larg, care reprezinta 40% din nota finala si de media ponderata a notelor date de catre profesionistii din juriu. Juriul este format din: Mara Coman (Redactor-Sef, Marie Claire), Andrei Tripsa (Managing Partner si Creative Director, Three), Adina Militaru (Marketing Director, PUMA Romania&Bulgaria) si Monica Dudau (Project Manager, IQads), iar notele lor au o pondere de 60% din media finala.

Pe 20 decembrie, vor fi acordate 4 premii, in valoare totala de 4.000 de euro. Castigatorul premiului I va fi recompensat cu 1.500 de euro, cel de pe locul II va primi 1.000 de euro si cel de pe locul III – 500 de euro. Va mai fi acordat un premiu special de 1.000 de euro si pentru cea mai buna lucrare avand ca tema responsabilitatea sociala. Fiecare dintre castigatori va primi si jacheta PUMA T7 personalizata cu designul sau.

Despre PUMA T7

PUMA T7 este o jacheta creata in 1969, re-editata in fiecare an in culori diferite, dar pastrand per total aspectul retro. Ea face parte din colectia PUMA Archive si e realizata 100% din poliester reciclat. Numele de T7 vine de  la unul din elementele distinctive, banda de pe maneca, ce masoara 7 cm in partea superioara, de langa guler.

Despre PUMA The Creative Factory

PUMA The Creative Factory este o initiativa ce se adreseaza oamenilor ce vor sa se implice in designul produselor pe care le poarta. In 2010, fabrica de creatie si-a deschis portile prin aducerea in Romania a "unui mini-laborator de creatie" de pantofi, prezent acum in magazinul PUMA din Mall AFi Cotroceni. Intreaga "opera" se pre-vizualizeaza printr-o aplicatie de iPad prin care poti da share designului tau pe conturile de socializare, ca sa admire si altii maiestria cu care ai imbinat culorile si texturile tenisilor. In 2011, initiativa se extinde si asupra articolelor de imbracaminte, astfel incat prima care intra in procesul de creatie este jacheta simbol a brandului PUMA, jacheta T7.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related