Tara arde si brand-ul se piaptana

Am vrut sa scriu articolul asta de aseara, de cand stirea ca un brand s-a afiliat cu revolutionarii din Piata Universitatii a inceput sa rasara din Timeline-urile prietenilor mei de pe Facebook. Jurnalul National anunta pe pagina oficiala de Facebook ca J&B va tine intreaga prima pagina din editia de azi. Dar am asteptat dimineata, obisnuita cu multe virale fake de pe interneti. Nu-mi amintesc cand am mai cautat un ziar in editie print cu atat de multa ardoare, chiar si la -15 grade, la mai mult de 3 gherete. Asa era, editia print a confirmat. Pe prima pagina troneaza o sticla J&B in mai mult decat marime naturala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

Roxana Adam
acum 7 ani
Consider ca este irelevant si inutil ca un brand sa isi asocieze imaginea cu o situatie de criza nationala. Adica daca vinzi chipsuri cam ce mesaj ar trebui sa transmiti?

Mie, personal, actiunea J&B mi se se pare ipocrita si curat marketing. They don't give a damn de aia din strada :)

Cheers!

Daniela Stefan
acum 7 ani
Un exemplu de astfel de brand este și Heineken, cu "minunata" campanie "Most dateable blogger". Mai rău este că, exprimându-mi opinia, s-a mai luat și un blogger dintre subsemnații de mine.

Dar așa este, din păcate. Țara arde și brand-ul se piaptănă. Poate prea mult, chiar.



Related