OgilvyAction lanseaza campania "Start a party!" pentru brandul J&B

J&B, brandul numarul 1 mondial de "party whisky", revine anul acesta cu campania "Start a party!". Conceptul campaniei porneste de la premisa ca o petrecere poate incepe oriunde, chiar si in strada, totul este sa stii secretul pentru ca aceasta sa devina una reusita. J&B provoaca fiecare consumator sa priveasca viata ca pe o continua petrecere. Cu spontaneitate. Pentru ca in orice situatie exista un potential de distractie.

Pentru a castiga invitatii la petrecerea J&B de pe 27 iunie, consumatorii sunt invitati sa joace Pinball pe site-ul www.startapartythere.ro. In momentul acumularii celor 1000 de puncte necesare, vizitatorul site-ului primeste invitatia care ii garanteaza accesul la petrecere. Numarul invitatiilor este limitat, concurentii putand afla de pe site cate invitatii mai sunt in joc

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related