Super Bowl 2012 - atacul cainilor in sufletele consumatorilor

Super Bowl 2012 - atacul cainilor in sufletele consumatorilor

Daca luni dimineata v-ati vazut colegii de birou zacand langa expresor, cu cearcane, atunci faceti parte din gasca secreta a urmaritorilor de Super Bowl, editia XLVI. Desfasurata la americani in prime-time-ul duminicii de 5 februarie si la romani in primele ore ale noptii de luni, atunci cand internetul devine din ce in ce mai atractiv chiar si pentru cea mai obosita pereche de ochi, editia 2012 a Super Bowl a adunat ca de obicei brand-uri renumite care s-au batut in aruncatul miloanelor de dolari pe 30 de secunde (de la USA Today citire, brand-urile au platit cam 3.5 milioane de dolari/30 de secunde) si nu in ultimul rand oameni. Dincolo de pauzele publicitare din timpul meciului final al ligii nationale de fotbal american, internautii au putut vota reclama preferata difuzata in timpul partidei pe Super Bowl Ad Meter.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Dana Ciurea
acum 12 ani
Nu e "alta persoana", e chiar Clint Eastwood.


Branded


Related