Articole care fac referire la Super Bowl
[Brand Pulse] Andreea Stoenică: Marketingul nu înseamnă doar rezultate rapide, ci felul în care reușești să rămâi prezent în viața oamenilor
[Refresh creativ] Miruna Dumitrescu: Creativitatea e o asociere surprinzătoare de adevăruri suficient de greu de spus
[Era Nesiguranței] Razvan Matasel: Trebuie sa intelegem consumatorul, omul, indiferent de cat de diferite sunt valorile lui de ale noastre. Si nu avem voie sa-l judecam
[Rewind & Play] Mirabela Manea: Lecția pe care trebuie să ne-o luăm din realitatea cu care ne confruntăm astăzi este să fim un pic mai atenți la cei din jurul nostru și să încercăm să ieșim mai des din confortabila noastră bulă
[Rewind & Play] Liviu Florescu: Pare că am intrat într-un ev mediu al advertising-ului. Văd mai mult tactici de tip click bait decât idei super creative
[Creativitatea de zi cu zi] Andrei Popa: Cred că inspirația e ca oxigenul. Sau poluarea. Vine singură din orice faci și miști
[Creativitatea de zi cu zi] Irina Blanșek: Orice poate fi o sursă de inspirație dacă o observi cu suficientă lejeritate, fără să-ți impui să iei ceva de acolo, ca și cum ai un task de îndeplinit
Věra Šídlová, Global Director, Creative, Kantar | Cannes Lions 2024: Cinci surse de inspirație pentru specialiștii în marketing
O alianță improbabilă, mult sarcasm și muzică bună: Rețeta Marvel pentru hit-ul verii, Deadpool & Wolverine
[Scoala ADC*RO] Claudia Ene: Creativitatea e un animal sălbatic. Dacă l-ai prins, nu-i da drumul: trebuie să-l îmblânzești și să te sălbăticești deopotrivă
Haddaway, artistul internațional lansează alături de Creator Records „Lift Your Head Up”, o piesă despre speranța în față adversității
[Etică & Tabu] Codin Caradimu: Granițele sexismului, misoginismului sau misandriei se întrepătrund în epoca părerismului din spatele avatarului, tremurând ca niște piftii incerte
Altfel despre femvertising, Superbowl și videochat. Sau de ce tema feminității ar trebui să ne preocupe în marcomm
[Marcom 2024] Răzvan Vasiloiu: Publicitatea trebuie sa (re)devina ceva dezirabil, asteptat cu entuziasm, ca si cum ar fi Super Bowl in fiecare zi
[Marcom 2024] Raluca Mihalachioiu și Simona Dan: Este musai să ne îndepărtăm de publicitatea intruzivă. Publicitatea trebuie să fie etică și să ofere valoare reală consumatorilor
[SoMe Update] Oana Andreescu: Nu cred că e realist să spui că ții pasul cu TOT, tot timpul, pentru toate tipurile de audiențe și de clienți
[Creative 2023] Codin Caradimu: Crizele adesea ni le facem singuri, sunt rezultatul panicii si a unei nevoi de senzational care sustine cu fermitate o structura invizibila pe care se bazeaza societatea de cateva zeci de ani incoace
[Creative 2023] Catalin Rusu: “Hai sa facem ceva creativ” e o mare pacaleala de multe ori. “Hai sa facem ceva pe bune” si o sa iasa si creativ, daca pe drum suntem atenti la detalii
Working With Cancer: de la Davos la Super Bowl. După ce a fost lansat la Davos alături de cele mai influente companii din lume, Working with Cancer trage un semnal de alarmă prin intermediul unei campanii integrate mass-media
Beatrice Bran: ”Bine-bine, SNSPA, dar ce ieși de acolo? Specialist în comunicare. Bine, dar ce faci, mai concret?”
[Cannes Story] Ioana Zamfir: Inainte sa castig, am si pierdut la Cannes. Ambele tipuri de momente le-am trait cu intensitate
[A fost odată în digital] Alexandra Constantinescu: Cel mai amuzant era când mă întreba cineva ce lucrez și mă decisesem să am un răspuns foarte scurt și basic precum „pun reclame pe site-uri”
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
[Cine a furat Craciunul] Mihnea Gheorghita: Sunt lucruri care pe mine mă scot din sărite în spoturile de Crăciun. Aș zice, fericirea aia generală, atunci când cineva deschide un cadou
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media - Delia Cristina Balaban | Editura Polirom, 2021
[Regizor în 30 sec] Goran Mihailov: Trendul va fi ca “reclama” să fie puțin mai subtilă, mai puține packshoturi seci și mai multă emoție și îndrăzneală










![[Snacking Zone] Doritos pentru îndrăzneți. O reclamă cu care îți vine să te joci](https://media.iqads.ro/2021/07/ad-colony-in-app-game-cover-410.jpg)

![[Regizor în 30 sec] Roxana Andrei: Nu mai vreau spoturi previzibile. Spoturile sigure, testate deja](https://media.iqads.ro/2021/05/roxana-andrei-paul-tacu-cover-410.jpg)
![[Ad List] Dragostea e pâinea](https://media.iqads.ro/2021/02/pjimage3-cover-410.jpg)

![[Ad List] Un dans de care aveam nevoie](https://media.iqads.ro/2021/02/pjimage-cover-410.jpg)




![[Ad Music] Gheorghe Radu Alexandru & Răzvan Roșca: Muzica din reclame e musai să fie fredonabilă](https://media.iqads.ro/2020/10/creative-broadcast-1-cover-410.jpg)

![[Cu toţii pe Tik Tok] Tibi Coman: E un mix între Musical.ly și Vine, iar dacă asta nu te ajută, nu pot să-ți zic decât ”OK boomer!”](https://media.iqads.ro/2020/09/217-cover-410.jpg)









