CapNext si Salonta au curajul sa arate adevarul

De ce sa te ascunzi in spatele unei metafore cind produsul tau este o metafora vie? De ce sa arati oameni frumosi gemand de placere cand musca din produsul tau cind ai putea sa arati cum il faci? Pentru prima oara in Romania, in cazul Salonta, comunicarea creata de CapNext, iti arata adevarul. Obisnuiti cu imaginile de la jurnalele de stiri cu OPC-ul dand buzna in tot soiul de fabrici mizere de mezeluri, plasat intr-o industrie cu o imagine precara, actul Salonta este de un curaj fara precedent.

Un curaj posibil datorita experientei, traditiei si calitatii mezelurilor Salonta.
"In momentul in care vezi fabrica, asculti povestile oamenilor care au prins revolutia aici, ii vezi cum isi pun in fiecare zi halatele albe si isi ascund parul sub sepci, constati grija directorului tehnic cu ciupicii - va rog, puneti-va ciupicii, nu intrati asa, te uiti la inoxurile impecabil pastrate din '70 pina acum, vezi curatenia impecabila, incerci sa detectezi vreun miros dubios, dar nu reusesti, iti dai seama ca produsele care ies din fabrica asta nu au nevoie de artificii ca sa fie vandute, de false povesti in spate, ci de adevar" spune echipa de creatie de la CapNext.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related