Sanatatea prin preventie - noua pozitionare strategica a farmaciilor Centrofarm

Noua pozitionare strategica a farmaciilor Centrofarm dezvoltata de agentia Arsenoaiei si Matasel este lansata printr-o campanie de imagine ce anunta ca "Cel mai bun medicament este preventia", informeaza un comunicat emis de agentie. Astfel, compania isi asuma misiunea de a contribui la insanatosirea romanilor si incearca sa schimbe atitudinea lor fata de propria sanatate.

Pornind de la ideea ca aproape orice afectiune poate fi tratata daca este depistata la timp si avand in vedere ca multe din problemele de sanatate ale romanilor sunt provocate de obiceiuri nesanatoase precum fumatul, consumul de alcool, alimentatia nesanatoasa sau lipsa exercitiilor fizice, lantul de farmacii Centrofarm isi propune sa incurajeze controlul medical periodic pentru a depista factorii de risc responsabili de instalarea bolilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related