[Golden Drum 2009] Razvan Matasel: Nu am vazut multe campanii pe aer care sa ma fi impresionat in ultimul an

Buzz cu Razvan Matasel (Managing Partener, Arsenoaiei-Matasel)

IQads: Felicitari pentru cele trei nominalizari si pentru trofeul de aur obtinut la Media Campaigns. Cum ai descrie interesul agentiilor romanesti pentru festivalul de la Portoroz de anul asta?
Razvan Matasel: Multumim! Noi suntem destul de multumiti, mai ales ca la punctaj am fost prima agentie din Romania, intrucat am luat o nominalizare cat un Silver (cea de la campanii). Am fost surprins de interesul agentiilor din Romania. 174 de lucrari inscrise si 20 de agentii in anul acesta de criza nu este rau deloc. Stiu ca Golden Drum-ul este poate cel mai important festival international pentru Romania, dar nu ma asteptam la o prezenta atat de numeroasa, mai ales ca eu nu am vazut multe campanii pe aer care sa ma fi impresionat in ultimul an. Si se pare ca intuitia nu m-a inselat...

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

anton mihai
acum 14 ani
Felicitari!!!

1) Ptr ca in ciuda anilor trecuti peste voi aveti inca pasiunea.

2) Ptr premiu clar!

3) Ptr fraza asta care m-a uns pe suflet:

"... mie mi se pare ca in sfarsit am gasit un motiv serios sa ne justifice mediocritatea strategica si creativa... si sa justifice tendinta de a transforma o industrie a ideilor intr-o "fabrica de suruburi".

4) Ptr ca azi am avut impresia ca e totul pierdut pana am citit articolul asta.

Bafta!



Branded


Related