Razvan Matasel: Ma voi concentra pe dezvoltarea unei viziuni mai pragmatice a planning-ului

Interviu cu Razvan Matasel (Head of Planning, Leo Burnett)

Din septembrie, Razvan Matasel isi va incepe propriul business, dupa sase ani petrecuti in Leo Burnett. L-am invitat sa ne povesteasca despre inceputurile planning-ului in Romania, domeniul care l-a consacrat. Sau pe care l-a consacrat. Cum vede Razvan dezvoltarea strategiei in Romania si care e acel added value al planning-ului, in interviul de mai jos.

Inceputurile planning-ului in Romania
IQads: Ai fost printre primii oameni de publicitate care au vorbit despre planning in Romania. Cata lume stia de domeniul asta acum sase ani?
Razvan Matasel: Fac planning de mai mult de 9 ani de zile. Am inceput in Scala Thompson. La momentul respectiv, daca nu ma inseala memoria, erau planneri Lucian Chipuc, Alina Sanpetru, Ioana Manea si Mihai Popa Radu. Sorin Psatta lucra in research. Deci practic eram o mana de oameni. Imi aduc aminte ca eram chemat ca sa fiu recrutat de diferite agentii si trebuia sa argumentez de ce este nevoie de strategie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

Catalin Avramescu
acum 15 ani
Hai sa nu ne mai ascundem dupa titluri pompoase din limba engleza care par sa sune bine cum ar fi head of planning. Baiatul asta e de fapt o capatana de planificare, cu asta se ocupa.


Branded


Related