Alexandru Badinici (Google): 6 previziuni pentru 2015 in ce priveste evolutia display advertising

Alexandru Badinici (Google): 6 previziuni pentru 2015 in ce priveste evolutia display advertising

Alexandru Badinici (Strategic Partner Manager, Google Ireland) responsabil Google cu solutiile de monetizare pentru site-uri, a prezentat 6 previziuni pentru anul 2015 in ce priveste piata de publicitate in general, cu accent pe display, in cadrul celei de-a doua zi RoNewMedia.

Iata care sunt cele 6 previziuni mentionate de Alexandru Badinici
1. Pana in 2015, peste 50% dintre reclame vor fi video, iar masurarea lor se va face in sistem Cost Per View (CPV);
2. 50% dintre reclamele targetate vor folosi licitatia in timp real (RTB);
3. Mobilul va fi interfata numarul 1, principalul terminal de la care utilizatorii vor utiliza internetul;
4. Cinci noi indicatori de evaluare vor lua locul indicatorului clasic de evaluare, si anume: impresiile video, conversiile din impresiile video, gradul de implicare al utilizatorului, efectul viral + comentariile pe care le lasa utilizatorul si impactul publicitatii display in paginile de cautare;
5. 75% din reclame vor avea caracter social, utilizatorii vor fi mult mai implicati decat in present;
6. 50% din reclamele de brand vor fi interactive – utilizatorii vor putea interactiona cu brandul, cu produsul din reclama, ceea ce acum se intampla in procent foarte mic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related