ROM a inaugurat Muzeul Pasiunilor Neterminate, locul lucrurilor incepute si atat

ROM a inaugurat Muzeul Pasiunilor Neterminate, locul lucrurilor incepute si atat

O vioara care nu a apucat sa vada scena, cateva pagini scrise dintr-o o carte nelansata sau un colier cu margele pana la jumatate si-au gasit locul in Muzeul Pasiunilor Neterminate, locul in care ROM Autetic si-a propus sa adune lucruri incepute care nu au fost duse la bun sfarsit, avand nevoie de un zvac pentru a fi incheiate.

La cateva saptamani de la lansarea campaniei ROM – "Zvac sa termini ce-ai inceput", a fost inaugurat azi Muzeul Pasiunilor Neterminate in cadrul Grand Cafe Van Gogh, urmand ca acesta sa ramana deschis timp de 3 zile. In cadrul Muzeului sunt expuse obiecte aduse de artisti, bloggeri, vedete si fani de pe Facebook ai brandului, insotite de placute care explica de ce pasiunile pe care le reprezinta nu au fost duse pana la capat.

 

 

Campania a inceput cu un spot TV si a continuat cu o serie de printuri si panouri stradale care sugerau ca batoanele Rom Autentic si Rom cu biscuiti ofera energia necesara pentru a continua lucrurile incepute.

In cadrul evenimentului de azi, Gabriela Munteanu (Marketing Manager Kandia Dulce) a prezentat noua campanie facand apel la campaniile ROM din ultimii ani. Astfel, a amintit ca, in 2005, ROM le-a vorbit tinerilor despre trecutul comunist (primul baton ROM fiind produs in 1964) prin spoturi precum "Vizita de lucru" si "Roacker-ul", o campanie care a ramas in mintea consumatorilor in special prin replica "Partidul te vrea tuns, roackere". In 2008, brandul a comunicat despre o realitate a acelor vremuri, fenomenul manelelor, prin spotul "Iahtul". Doi ani mai tarziu s-a lansat campania "American ROM", care s-a bazat pe reactia romanilor la faptul ca le este luat un simbol. La sfarsitul anului trecut a inceput campania "Romanii sunt destepti", prin care brandul a vrut sa schimbe imaginea romanilor in online.

"Pentru ca nu vrem sa vorbim doar de latura patriotica a ROM-ului, pe care o are oricum in identitatea lui, avand steagul pe ambalaj, am initiat aceasta noua campanie cu care ati luat cunostinta de multe saptamani in toate mediile – "ROM iti da zvac sa termini ce ai inceput". Ideea acestei campanii s-a bazat pe un alt adevar universal: multi dintre noi ne apucam de diverse lucruri, de diverse pasiuni pe care le incepem dar, din diferite considerente, nu apucam sa le terminam. Pentru ca ROM e un produs care niciodata nu a pretins ca este altceva decat un simplu baton de ciocolata cu crema de rom care iti da un pic de energie, a aparut ideea cu zvacul. Energie poate e overpromissing, asa ca noi am considerat ca cea mai potrivita descriere pentru ce face ROM pentru tine e acest zvac sa termini ce ai inceput", a explicat Gabriela Munteanu (Marketing Manager Kandia Dulce).

La inaugurare au vorbit si cativa dintre cei care au adus obiecte: Andreea Ibacka si Cabral, Lucian Mandruta, Stefan Stan (castigator la Vocea Romaniei) si Andrei Leonte (castigator la X Factor).

 

 

De asemenea, a fost prezentata o inregistrare cu CRBL, care promisese in cadrul campaniei "Romanii sunt destepti" ca va compune un imn pentru romani, promisiune neonorata pana acum.

 

Vedeti pe pagina de Facebook IQads un album cu toate obiectele de la Muzeul Pasiunilor Neterminate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related