![Campania Chill Pack redefinește interacțiunea cu targetul corporate din companii](https://media.iqads.ro/2024/03/cp23-toamna-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Kandia
![Campania Chill Pack redefinește interacțiunea cu targetul corporate din companii](https://media.iqads.ro/2024/03/cp23-toamna-cover-410.jpg)
![McCann Worldgroup Romania îi promovează pe Ionela Buta și Cătălin Dobre în poziția de Co-CEO ai companiei](https://media.iqads.ro/2022/09/catalin-ionela-sagit-cover-410.jpg)
McCann Worldgroup Romania îi promovează pe Ionela Buta și Cătălin Dobre în poziția de Co-CEO ai companiei
![Chill Pack ajunge la 15.000 de profesioniști din mediul corporate cu surprize de la branduri renumite](https://media.iqads.ro/2022/09/cp-spring-2022-cover-410.jpg)
Chill Pack ajunge la 15.000 de profesioniști din mediul corporate cu surprize de la branduri renumite
![Peroni Nastro Azzurro şi Highlight Agency au inspirat mii de participanți la Neversea să trăiască din plin fiecare moment](https://media.iqads.ro/2022/07/peroni-cover-410.jpg)
Peroni Nastro Azzurro şi Highlight Agency au inspirat mii de participanți la Neversea să trăiască din plin fiecare moment
![[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original](https://media.iqads.ro/2022/05/75561420-10157882737519429-1630620836853448704-n-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original
![Highlight Agency aniversează cinci ani de activitate și înființarea unei noi agenții integrate de comunicare, Highlight PR](https://media.iqads.ro/2022/04/cover7-cover-410.jpg)
Highlight Agency aniversează cinci ani de activitate și înființarea unei noi agenții integrate de comunicare, Highlight PR
![Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA](https://media.iqads.ro/2021/10/hugoveiga-jurychairinternetics2021-cover-410.jpg)
Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA
![Şerban Alexandrescu: E mai greu să faci un caz Effie plecând de la cifre „scăzătoare” – deși nu imposibil](https://media.iqads.ro/2021/05/erban-alexandrescu-headvertising-cover-410.jpg)
Şerban Alexandrescu: E mai greu să faci un caz Effie plecând de la cifre „scăzătoare” – deși nu imposibil
![Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019](https://media.iqads.ro/2019/10/lars-samuelsen-cover-410.jpg)
Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
![[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete](https://media.iqads.ro/2019/05/elmec-poza-cover-410.jpg)
[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete
![Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări](https://media.iqads.ro/2016/11/2016-1121-22163900-cover-410.jpg)
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
![Premiile FIBRA anunta castigatorii primei editii. McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, iar CohnandJansen JWT a creat Campania Anului 2016](https://media.iqads.ro/2016/05/fibra-all-img-11-cover-410.jpg)
Premiile FIBRA anunta castigatorii primei editii. McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, iar CohnandJansen JWT a creat Campania Anului 2016
![David Stroe si viitorul logo-urilor: In urmatorii 5 ani e posibil sa apara trenduri ce implica medii mixte si tehnologii mai noi: animatii, personalizari si modificari contextuale](https://media.iqads.ro/2015/09/david-stroe-cover-410.jpg)
David Stroe si viitorul logo-urilor: In urmatorii 5 ani e posibil sa apara trenduri ce implica medii mixte si tehnologii mai noi: animatii, personalizari si modificari contextuale
![Statusul ACTIV AD dupa 15 ani, via Roxana Dragomir: Nu o sa ma auziti ca vreau sa ajungem o agentie full-service cu toate specializarile de pe lume si cu un ditamai departamentul de media](https://media.iqads.ro/2015/07/collageactiv-cover-410.jpg)
Statusul ACTIV AD dupa 15 ani, via Roxana Dragomir: Nu o sa ma auziti ca vreau sa ajungem o agentie full-service cu toate specializarile de pe lume si cu un ditamai departamentul de media
![Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding). Lista tuturor castigatorilor EFFIE Awards](https://media.iqads.ro/2015/06/effie1-cover-410.jpg)
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding). Lista tuturor castigatorilor EFFIE Awards
![STRATEGAD: Am reusit sa ii facem pe clienti sa inteleaga diferenta intre proiectele underpaid si cele care aduc rezultate in mediul online](https://media.iqads.ro/2014/02/photo-3-cover-410.jpg)
STRATEGAD: Am reusit sa ii facem pe clienti sa inteleaga diferenta intre proiectele underpaid si cele care aduc rezultate in mediul online
!["Ei ne-au luat oina, noi le luam biscutii". Rom Autentic a facut revealing-ul campaniei “Razbunarea e dulce”](https://media.iqads.ro/2013/09/photo-large-27001-cover-410.jpg)