De la tristete la bucurie in doua spoturi scurte

De la tristete la bucurie in doua spoturi scurte

St John Ambulance si Volkwagen au lansat doua dintre spoturile care au atras multe dintre reactiile presei online in ultima vreme. Ambele spoturi sunt centrate pe emotii puternice, desi este interesant de observat ca sentimentele exploatate in reclame sunt situate la extreme opuse. Un fenomen explicabil daca ne gandim ca "Helpless" are un mesaj serios si porneste de la un adevar trist - rata ridicata a mortalitatii cauzate de incapacitatea oamenilor de a-si ajuta semenii in momente de viata si de moarte. In acelasi timp "Why VW?" este centrat pe ideea de bucurie, pe motivele de a fi fericiti pe care viata le da oamenilor. Totusi ramane intrebarea ce emotie are efectul cel mai puternic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related