GPD Idea semneaza campania de promovare a produselor frantuzesti de la LIDL

GPD Idea semneaza campania de promovare a produselor frantuzesti de la LIDL

Incepand cu data de 1 octombrie GPD idea si LIDL Romania lanseaza campania "Saptamana Franceza" ce isi propune sa promoveze colectia de vinuri frantuzesti si stilul de viata din aceasta tara, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Pe langa spoturile TV, campania include si componente radio, OOH si presa, catalogul colectiei de vinuri fiind distribuit impreuna cu Ziarul Financiar si in magazinele LIDL.

Campania ii are ca protagonisti pe Aurelian Temisan si pe bucatarul Antonio Pasarelli, spoturile fiind filmate in orase ca Saint-Emilion, Chateau d'Arche si Chateau La Roque din regiunea Bordeaux, una dintre celebrele regiuni viticole ale Frantei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related