Punctul de vedere al agentiei Armada referitor la campania uraste.ro

Punctul de vedere al agentiei Armada referitor la campania uraste.ro

Campania Secom, semnata de Armada Marketing, a starnit in ultimele zile un val de nemultumire in online-ul romanesc, generand reactii puternice din partea utilizatorilor, bloggerilor si jurnalistilor. Campania miza pe ura, folosind mesaje ca "Uraste-te pe tine/Uraste-ti epuizarea", "Uraste-ti baietelul/Uraste-i autismul", "Uraste-ti tatal/Uraste-i Alzheimerul". Pentru a intelege cum a gandit agentia, am cerut si opinia lor. Ne-a raspuns Maria Bucur (PR Specialist, Armada).

[UPDATE] 

IQads: Cum a inceput relatia cu clientul? De cand comunicati pentru ei?

Maria Bucur: Am fost in pitch pentru Secom cu alte cateva agentii. Din cele cinci concepte pe care le-am prezentat, l-am ales pe acesta. Este prima campanie pe care o facem pentru Secom, un client care si-a demonstrat in cei opt ani de zile profesionalismul si respectul fata de consumatori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Armada

Noi, la Armada, credem in munca bine facuta. In lucruri care au cap si coada. In timp ce altii o iau poate pe scurtatura, noi alegem varianta de traseu complet si ne asiguram ca fiecare pas e bine infipt in ceea ce... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Maria-Luiza Cluve
acum 7 ani
sorry armada, scopul nu scuza mijloacele. iar mijloacele au fost oribile.
Corneliu Radu
acum 7 ani
Dar legat de spotul italian după care s-a furat cu nesimțire n-ați știut să le cereți lămuriri?

http://www.youtube.com/watch?v=yAICB_FsAao

Lia Buda
acum 7 ani
nu era mai frumos sa spuneti "despre dragoste si ura", de exemplu?... da, un slogan nu trebuie sa sune neaparat ca un titlu de roman rus, dar era o directie pozitiva. cind ai un scop pozitiv, o finalitate pozitiva a unei campanii, si enunti un call to action, sa-l faci sa sune ca un indemn la ura numai ca sa functioneze ca teaser nu e o solutie admisibila.
Lia Buda
acum 7 ani
iar ref Secom, le folosesc produsele in masura in care stiu ca SINT BUNE, nu ma raportez la reclama care li se face sau la calitatea ei. dar ce stiu eu, nu sint mama de copil autist :)
Lia Buda
acum 7 ani
stiu numai ca URA nu functioneaza ca "motor" in declansarea intentiei de cumparare. daca am vorbi de arme de foc si am fi in occident, probabil ar functiona. dar vorbind de sanatate, mai ales intr-un domeniu atit de putin cunoscut ca autismul, stim ca nici un supliment nutritional nu rezolva singur problemele. haideti sa fim realisti si sa nu ne pierdem bunul-simt.
Iulian Miereanu
acum 7 ani
http://www.dorupanaitescu.ro/uraste-e-de-fapt-iubeste-cu-ata-alba.html


Branded


Related