Rezultate si obiective ale aplicatiei Orasul Meu dupa 1 an de la lansare

Aplicatia Orasul Meu dezvoltata de iLeo anunta, la un an dupa lansarea oficiala de la Noaptea Agentiilor 2011, rezultatele accesarii si obiectivele viitoare. Potrivit reprezentantilor Orasul Meu, in decursul ultimelor 12 luni aplicatia s-a transformat dintr-o platforma de informare intr-o comunitate, inregistrand cateva zeci de mii de descarcari din sistemele iOS si Android. Echipa proiectului se asteapta ca numarul acestora sa se tripleze in urmatorul an ca urmare a cresterii penetrarii smartphone-urilor pe piata din Romania, alaturi de noile versiuni ale aplicatiei care vor fi lansate si a viitoarelor parteneriate implementate.

"Pentru perioada urmatoare ne propunem introducerea de functionalitati inovative, utile in legatura cu viata de oras si monetizarea mai buna a functionalitatilor existente. Vrem ca oamenii sa afle despre ce ofera aplicatia si sa o foloseasca la un nivel cat mai bun", au declarat pentru IQads reprezentantii Orasul Meu.

"Mobilul este principalul catalizator al utilitatii in oras. Credem ca 2013 este anul in care aplicatiile mobile locale vor face legatura intre branduri si oameni la un nivel profesionist, livrand utilitate si functionalitate in beneficiul utilizatorilor. Orasul Meu a fost in avangarda acestor dezvoltari si suntem siguri ca vom auzi despre multe lucruri bune si in premiera cat de curand", a declarat Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo) intr-un comunicat de presa emis de agentie.

De-a lungul acestui an, Orasul Meu a desfasurat patru programe de internship si campanii cu premii pentru utilizatorii sai. De asemenea, s-a implicat in initiative precum aplicatia B'ESTFEST Summer Camp, powered by Orasul Meu, dezvoltata de iLeo, in parteneriat cu Emagic pentru editia din acest an a festivalului B’ESTFEST Summer Camp.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related