Bogdan Nitu si Mugur Patrascu, despre scorul 11-0, care s-a soldat cu retragerea iLeo din campionat

Emisiunea AdCouture de saptamana aceasta a gazduit la Hot Spot o discutie despre Internetics 2008, la care au luat parte Bogdan Nitu, General Manager, Webstyler, care a obtinut titlul de Agentia Anului la Internetics cu 11 premii anul acesta, si Mugur Patrascu, Managing Partner, iLeo, agentia care a avut doar 5 nominalizari din 18 inscrieri anul acesta, motiv pentru care a hotarat sa se retraga din competitie pana cand problemele reclamate se vor remedia.

Daca ar fi luat Silver, se mai retragea iLeo?
Mugur Patrascu nu a comentat punctual lucrarile castigatoare in cele 5 subcategorii in care iLeo a obtinut doar nominalizari, invocand necunoasterea studiilor de caz, dar e de parere ca au fost multe situatii in care cazurile iLeo erau la fel de bune ca ale competitorilor si totusi iLeo nu a luat nici un premiu. El a sugerat o schimbare legata de premiile acordate: "Regulamentul separa foarte tare apele, un castigator primeste 30 de puncte, iar un nominalizat primeste 5 puncte. In momentul in care se decide un castigator, agentia respectiva e trimisa in fata", castigand teren greu de recuperat pentru agentiile care au primit doar nominalizare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Related