Brandstalk se afiliaza DDB Worldwide si devine DDB Romania

Agentia de creatie Brandstalk, parte din The Group, se afiliaza retelei internationale DDB Worldwide, devenind astfel DDB Romania, informeaza un comunicat de presa emis de nicola porter novelli. Echipa DDB Romania va include personalul agentiei Brandstalk si o parte din personalul specializat care lucra in echipa agentiei Olimpic/ DDB, prezenta in Romania incepand cu anul 1995. Agentia are o echipa de 35 profesionisti si estimeaza o cifra de afaceri de peste 5 milioane euro in anul 2013.

DDB Romania va functiona in cadrul The Group, folosind specializarile celorlalte agentii din grup pentru ca agentia sa poata dezvolta campanii integrate si sa ofere servicii complete de comunicare.

Intrebata de IQads despre noua structura de management si despre cine va fi noul Creative Director al agentiei, Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) a declarat: "Din punct de vedere operational agentia va functiona in continuare cu structura de management Brandstalk. Intregii echipe Brandstalk i s-a alaturat o parte din personalul specializat din cadrul fostei echipe Olympic/DDB - aproape intreg departamentul de creatie si client service."

Portofoliul noii agentii DDB Romania va include peste 20 de branduri noi ale unor clienti internationali ai retelei si companii locale precum Henkel, MOL Romania, Pepsico Romania, Marks&Spencer, Chipita Romania, Kronospan Romania, Alpha Bank etc.

"Afilierea agentiei noastre de creatie la reteaua internationala DDB constituie evolutia fireasca a parteneriatului consolidat deja intre The Group si Omnicom", a declarat Zoltan Szigeti (Presedinte, The Group).

"Adaugarea agentiei DDB Romania sub umbrela The Group reprezinta o alta parte a promisiunii noastre de a e evolua permanent si de a oferi cele mai bune solutii de comunicare, in mod etic si responsabil, de dragul brandurilor pentru care lucram si al propriului brand", spune Mihaela Nicola (CEO, The Group).

"Este o placere pentru mine sa pot contribui la extinderea colaborarii profesionale cu The Group si consolidarea acesteia in domeniul creatiei publicitare, de data aceasta in ceea ce priveste brandul DDB. Sunt convins de faptul ca abilitatile noastre conjugate adauga un plus de valoare solutiilor de comunicare pe care le oferim clientilor existenti si celor pe care ii vom adauga in viitor", a declarat Christos Papapolyzos (Presedinte, DDB South Eastern Europe).

"DDB a fost activa pe piata romaneasca inca din 1995. Suntem una dintre agentiile cu cele mai multe premii pentru creativitate, in toata lumea si renumita pentru abilitatea sa de a se adapta la evolutiile climatului de business, astfel incat sa ne putem servi cu excelenta clientii. Tocmai de aceea, in Romania, am luat decizia de a realiza o alianta strategica cu cel mai de succes grup al industriei de comunicare, The Group", a declarat Pietro Tramontin (Presedinte, DDB Europe).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related